Karanlıkta
Fatih Baha Aydın★★★★★
4.2 · 23 değerlendirme
Kitap Hakkında
Güzellik, açlık gibi bir şey midir gerçekten? Bazıları doymak bilmez, bazılarıysa onun yokluğunda nasıl bir sancı çekildiğini asla kavrayamaz. Kapılar güzellere kolayca aralanırken, diğerleri için her adım bir mücadeledir. Zenginlik yoksulluğu anlamak belki mümkündür, ama çirkinlik nasıl bir yüktür, onu kimse bilemez. Eskiden Ramazan oruçları tutulurdu açlığın ne demek olduğunu öğrenmek için; peki ya güzellik orucu? Ya bir gün herkesin eşit olduğu, kimsenin dış görünüşüyle övünemediği bir bayram gelse? Gözyaşlarıyla kucaklaşılan, yüreklerin bir olduğu o gün... Belki o zaman dünyanın çehresi değişir, kapılar herkes için aynı kolaylıkla açılırdı. Ama o gün gelene dek, bazıları karanlıkta kalmaya devam edecek.