Bana Neler Oluyor?
Nermin Çelen ÜCRETSİZ İNDİRKitap Hakkında
Yaşamın akışında sık sık durup kendimize sorduğumuz o bildik soru: "Başıma gelenler de neyin nesi?" Çocukluktan ergenliğe uzanan yolda sorularımızın yanıtlarını bulmak belki daha kolaydır, ama o dönemin izlerini bugüne taşımak, üzerlerinde düşünmek için fırsat bulmak her zaman mümkün olmaz. Günlük koşturmacanın arasında geçmişi bugüne bağlamak, kendimizi anlamlandırmak çoğu zaman ertelenir, hatta unutulur.
Bu kitap, hayatın tam ortasında sıkışıp kaldığımız o "sandviç yıllar"a odaklanıyor. Evliliklerin iniş çıkışları, boşanmanın getirdiği sancılar, aşkların karmaşası, yalnızlık duygusu, tutkuların peşinde koşmak, çocuklarla kurulan iletişimdeki zorluklar, iş hayatının yükü ve dostlukların derinliği... Hepsi, yaşamın bu karmaşık döneminde bir araya geliyor. Nermin Çelen, hepimizin zaman zaman içinden çıkamadığı o "Bana neler oluyor?" sorusuna, samimi bir bakışla yanıt arıyor.