1 Yaş Sonrası Sağlıklı Beslenme
Prof. Dr. Hilal Mocan ÜCRETSİZ İNDİRKitap Hakkında
Bir yaşından sonra çocukların beslenme şekli, ebeveynlerin seçimleriyle yakından ilgilidir. Bazı yiyecekleri sınırlandırarak veya ödül olarak kullanmak, çocuklarda fazla enerji alımı ve obeziteye yol açabilir. İki yaş civarında çocuklar yeni yiyecekleri denemeye karşı dirençli hale gelebilir ve yiyecek çeşitliliği azalabilir. Bu dönemde "seçici yeme" sorunu da ortaya çıkabilir. İyi beslenmeyen çocuklarda bağırsaktaki koruyucu sistem bozulabilir ve bu durum çeşitli hastalıkların ortaya çıkmasına neden olabilir. Bu kitap, ebeveynleri bir yaşından sonra çocukların sağlıklı beslenme konusunda bilgilendirmek ve bilinçlendirmek için hazırlanmıştır.